joi, 31 mai 2012

SEMIPRETIOASE - CUFF BRACELET - ONIX





      Prin incursiunile mele pe aripile net-ului in cautarea unor noi tehnici intr-ale modelajului cu sarma, am gasit un model asemanator celui realizat de mine si mi s-a pus pata. Neavand un tutorial, ci doar o imagine ( si aceea prezentand doar planul din fata...), m-am apucat ostaseste de lucru...si da-i si lupta si trage de sarma. Mie personal imi place ce a iesit, dar cum spunea si o prietena... frumusetea e in ochii privitorului ( sau ceva de genul!!!). Bratara imbraca foarte bine mana...se poate purta mai sus decat am asezat-o eu in ultima fotografie, dar deh...mi-am facut-o singura! :))
   Astept opiniile si criticile voastre ( fara menajamente!)...

7 comentarii:

  1. felicitari!
    arata f bine, e delicata...
    ai luptat vitejeste si ai invins! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Diana! Draguta ca intotdeauna...Am invins, dupa doua zile de sarmuit! ( bine...nu chiar non-stop, pentru ca aveam in spatele meu un amator cu falcute...) Pupici!

      Ștergere
  2. eu iti spun fara nici un menajament ca-mi place teribil ce ai facut. nu stiu dupa ce model ai lucrat, insa e spelndid rezultatul.
    la fel de mult imi plac si lucrarile anterioare din sarma (cercelusii aceia in herringbone si cu ceilalti "inspiralati"
    foarte foarte reusite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos, Monica! Am vazut ca te pregatesti de 1 iunie! Frumoase figurinele pictate, dar imi place foarte mult rama cu ursulet...! Spor si tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa, foarte eleganta! Si celelalte ultime realizari sunt superbe! Felicitari! AS

    RăspundețiȘtergere