vineri, 4 mai 2012

OCHII VERZI - tehnica HERRINGBONE!

Cercei - sarma placata cu argint, tratata antioxidare, margele de sticla, tortite Ag marcate -15 lei, pret tortite placate - 10 lei

Bratara - lucrata manual din  sarma placata cu argint tratata impotriva oxidarii, margele de sticla de 0.9 cm - 25 lei

Set cu tortite placate cu argint - 35 lei......set cu tortite Ag. - 40 lei -
 Multumesc frumos Ancai, al carei tutorial m-a ajutat foarte mult. Il gasiti aici http://www.crazycat.ro/?page_id=2059
Multumesc si Monicai - MoniKozi  pentru informatii!

2 comentarii:

  1. uau, ionela! Felicitari! ti-a reusit extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Monica! Am incercat sa fac chiar bratara din tutorial, dar nu-mi iese tesatura cu sarma de 0,4 ( nu cum vreau eu)si m-am lasat pagubasa! Mi-ai fost de buna inspiratiune!

    RăspundețiȘtergere